مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-19سياسي

اجرای طرح های شاداب سازی مدارس در 3 دهستان زنجان


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس در روستا های سه دهستان «شیوانات، اوریاد و قره پشتلو» صورت گرفته است.

- فرشاد پیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه برای آبادانی و توسعه تلاش می کند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس در روستا های سه دهستان شیوانات، اوریاد و قره پشتلو صورت گرفته است، اضافه کرد: اقدامات فوق در مدارس روستا های قبله بلاغی، چومالو، لهرگین، خویین، سعید کندی، قزلجه، خیرآباد، اورجک، حصارشیوان، فرویدن و برون انجام پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها با مشارکت قرارگاه و آموزش و پرورش انجام می شود، تصریح کرد: قرارگاه در مدیریت پروژه و تحویل رنگ و موارد مورد نیاز همکاری داشته است.

پیری با تاکید بر اینکه بعضی از پروژه ها در حال انجام است و مواردی در دست اقدام که به ترتیب انجام خواهد شد، افزود: عملیات اجرایی پروژه ها با محوریت امام روستا ، گروه های جهادی، معلمان و دانش آموزان مدارس روستایی انجام می شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: قرارگاه پیشرفت فعالیت های خود را در بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های شاداب سازی مدارس در 3 دهستان زنجان

اجرای طرح های شاداب سازی مدارس در 3 دهستان زنجان