مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-19سياسي

هیچ هیئتی به صورت دسته روی به حرم رضوی وارد نخواهد شد


معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با بیان اینکه هیچ هیئتی به صورت دسته روی به حرم ورود پیدا نخواهد کرد،گفت: عزاداری در صحن ها و فضاهای روباز حرم روزانه به مدت حدود یک ساعت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد توکلی فریمانی با اشاره به تمهیدات آستان قدس رضوی برای ورود هیئات مذهبی به حرم مطهر در دهه اول محرم، اظهار کرد: آستان قدس رضوی مراسم ها و برنامه های حرم مطهر را برابر با ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با کرونا دنبال می کند.

در همین راستا هیچ هیئتی به صورت دسته روی به حرم مطهر ورود پیدا نخواهد کرد.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی افزود: هیئت های عزاداری نیز که از طریق شواری هیئات مذهبی مشهد معرفی می شوند، در صحن های حرم و با فاصله اجتماعی به عزاداری خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: هر برنامه ای که امکان پوشش و خدمات آن با رعایت فاصله اجتماعی ممکن باشد در حرم برگزار می شود، در غیر این صورت فعالیت ها به صورت نمادین و در فضای خاص برگزار خواهد شد.

توکلی در خصوص تعداد هیئت هایی که در حرم اجازه عزاداری دارند، تشریح کرد: 18 هیئتی که قرار است در فضاهای باز حرم مطهر و با فاصله فیزیکی مناسب به عزاداری بپردازند، توسط شورای هیئات مذهبی معرفی خواهند شد و ما نیز در فضای حرم در خدمت عزیزان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ هیئتی به صورت دسته روی به حرم رضوی وارد نخواهد شد

هیچ هیئتی به صورت دسته روی به حرم رضوی وارد نخواهد شد