مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-19اقتصادي

20 پروژه شاخص کشاورزی اصفهان آماده بهره برداری در هفته دولت


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در مجموع 20 پروژه شاخص کشاورزی در هفته دولت آماده بهره برداری است که زمینه اشتغال 382 نفر را فراهم می کند.

- مهرداد مرادمند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جایگاه کشاورزی استان اصفهان در کشور اظهار داشت: استان اصفهان با دارا بودن 563 هزار هکتار اراضی کشاورزی معادل 5 درصد از مساحت استان و 5.

3 درصد از اراضی کشاورزی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مجموع اراضی زراعی استان حدود 486 هزار هکتار است که در سالهای نرمال حدود 70% آن به کشت محصولات زراعی مانند انواع غلات، حبوبات و محصولات علوفه ای، جالیزی و انواع سبزی و صیفی و گیاهان زینتی اختصاص می یابد و تولید سالانه محصولات زراعی استان در شرایط عادی حدود 4.

6 میلیون تن است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه مجموع اراضی باغی استان نیز حدود 79 هزار هکتار است، تصریح کرد: مجموع تولیدات باغی و گلخانه ای استان در شرایط عادی حدود 800 هزار تن برآورد می شود.

وی به پروژه های شاخص آماده بهره برداری در هفته دولت گریزی زد و گفت: شاخص ترین پروژه سازمان جهاد کشاورزی که روز گذشته هم توسط استاندار معرفی شد و امیدواریم توسط ریاست جمهوری به بهره برداری برسد افتتاح گلخانه امین در مساحتی بالغ بر 200 هزار مترمربع در شهرستان شهرضا و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه شاخص کشاورزی اصفهان آماده بهره برداری در هفته دولت

20 پروژه شاخص کشاورزی اصفهان آماده بهره برداری در هفته دولت