مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-19سياسي

نیاز اورژانس بابل به بالگرد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل از نیاز این دانشگاه به بالگرد خبر داد و گفت: در استان یک بالگرد اورژانس داریم، اما بابل به عنوان دانشگاه مستقل نیاز به بالگرد دارد که نیاز به پیگیری نمایندگان در این خصوص داریم.

- ابوالقاسم لعلی در نشست خبری با خبرنگاران در محل این سازمان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی بابل، اظهار کرد: برای جلوگیری از هدررفت زمان، با تکنولوژی جدید در زمان 90 ثانیه ای شرح حال بیمار گرفته شده و بلافاصله ماموریت آغاز می شود.

وی با بیان اینکه سامانه GPS پایگاه ها و آمبولانس ها را فعال کردیم؛ موقعیت دقیق، سرعت خودرو، میزان بنزین و میزان اکسیژن خودرو را از مرکز می توانیم کنترل کنیم، تصریح کرد: سامانه mcmc به عنوان سامانه هدایت و اعزام بیماران بین بیمارستان ها را در یکسال اخیر در دیسپچ بابل فعال شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه افزایش سطح علمی و بازآموزی پرسنل را به طور مستمر در دستور کار قرار دادیم، خاطرنشان کرد: با استفاده از داده های اورژانس، هر 3 ماه یکبار نقاط حادثه خیز را آنالیز می کنیم.

لعلی با بیان اینکه ساختمان پایگاه اورژانس احمدچاله پی تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: نیروهای عملیاتی اورژانس بابل به 100 نفر و نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز اورژانس بابل به بالگرد

نیاز اورژانس بابل به بالگرد