مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-18ورزشي

سرمربی تیم ملوان گناوه: جواب اعتماد مدیران ملوان را خواهم داد


سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان گناوه گفت: در دور برگشت نیز با قدرت وارد رقابت ها خواهیم شد تا با کسب نتایج لازم جواب اعتماد مدیران باشگاه ملوان گناوه را بدهیم.

- علی ناصری پوران پس از صدرنشینی ملوان در دور رفت مرحله اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: تیمهای که در سال وارد رقابت ها می شوند هدفشان اول حفظ سهمیه است و ملوان نیز پس از تثبیت حضورش در لیگ برتر ابتدا به دنبال این مهم و سپس کسب نتایج درخشان خواهد بود تا جزء چهار تیم برتر لیگ قرار بگیرد.

  سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان گناوه افزود: همه تیم ها با سطح کیفی بالا در این رقابت ها شرکت کردند و حضور بازیکنان بزرگ و ملی پوشی همچون امیر حسین اکبری، پیمان حسینی و… گواهی بر این ادعاست ولی بازیکنان ملوان به خوبی تاکتیک های را که در تمرینات به اجرا گذاشتند در مسابقات نیز به کار گرفتند و نتایج لازم را کسب کردند.

  وی با تأکید بر اینکه با شناخت بهتری نسبت به حریفان در دور برگشت حضور خواهیم داشت افزود: قطعاً در دیدارهای برگشت با توجه به آنالیزی که حریفان از همدیگر خواهند داشت کار سخت خواهد شد و همه تیم ها به دنبال کسب نتایج خوب و صعود به دور دوم خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملوان گناوه: جواب اعتماد مدیران ملوان را خواهم داد

سرمربی تیم ملوان گناوه: جواب اعتماد مدیران ملوان را خواهم داد