مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 01:452020-08-18سياسي

شور و شعور حسینی در بقاع متبرکه «رودان»/ رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه رودان از آمادگی بقاع متبرکه این شهرستان برای برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- مهدی سقایی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان اظهار داشت: این مراسمات در قالب طرح بصیرت عاشورایی در بیش از 15 امامزاده و زیارتگاه شهرستان از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بقاع متبرکه امامزادگان شاه قطب الدین حیدر، سید سلطان محمد، سید محمود روستای سکل، سید امیر برنطین و سید عمرو روستای اسلام آباد قطب فرهنگی و کانون برگزاری این مراسمات در شهرستان هستند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان افزود: در این طرح که در فضای باز بقاع و با رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، وعاظ و سخنرانان برجسته شهرستان به ایراد سخن در باب فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) خواهند پرداخت و از نوای گرم مداحان عزیز نیز بهره خواهیم برد.

سقایی یادآور شد: مراسمات عزاداری و سوگواری سیدالشهدا در همه زیارتگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان بندی مشخص برای هر یک از بقاع متبرکه گفت: مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در امامزاده شاه قطب الدین حیدر در دو جلسه، هر روز ساعت 17 بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و شعور حسینی در بقاع متبرکه «رودان»/ رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت است

شور و شعور حسینی در بقاع متبرکه «رودان»/ رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت است