مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 00:252020-08-18پزشكي

نقش تغذیه و رژیم ورزشکاران در مقابله با کرونا


تغذیه و رژیم غذایی وزشکاران در مقابله با ابتلا به کرونا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به به جای حذف، حجم وعده غذایی را کم کرد.

- تغذیه و رژیم غذایی وزشکاران در مقابله با ابتلا به کرونا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به به جای حذف، حجم وعده غذایی را کم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترس از اضافه وزن به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی باعث شده تا برخی ورزشکاران اقدام به حذف وعده های غذایی کنند و این یک کار غلط است زیرا به جای حذف، باید حجم وعده غذایی کم شود.

نخستین راه پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا رعایت اصول بهداشتی است، اما این روش به تنهایی کافی نیست و ورزشکاران همانند سایر اقشار جامعه می توانند با تغذیه مناسب و مصرف ویتامین ها ایمنی بدن خود را بالا ببرند، پس برای پیشگیری از کرونا در کنار رعایت مسائل بهداشتی باید تغذیه مناسب نیز در دستور کار قرار گیرد.

تغذیه ورزشکاران در این دوران بستگی به مدت زمان ورزش دارد.

با توجه به تعطیلی باشگاه ها احتمال دارد افراد دچار اضافه وزن شوند، بنابراین باید رژیم غذایی متناسب با تمرین داشته باشند.

وعده غذایی را حذف نکنید! در این زمان برخی ورزشکاران ممکن است یک سری کارها را انجام داده که برای سلامتی آنها مضر باشد، یکی از این کارها حذف برخی از وعده های غذایی است که یک ایده غل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تغذیه و رژیم ورزشکاران در مقابله با کرونا

نقش تغذیه و رژیم ورزشکاران در مقابله با کرونا