مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 19:002020-08-18سياسي

میامی 8 اقامتگاه بوم گردی دارد


فرماندار میامی با اشاره به فعالیت هشت اقامتگاه بومگردی در این شهرستان گفت: هفت اقامتگاه بومگردی در این شهرستان در انتظار دریافت مجوز هستتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری میامی با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به میزبانی فرمانداری، با معرفی اجمالی شهرستان میامی بیان کرد: 11 کاروانسرا از 27 کاروانسراهای استان سمنان در میامی قرار دارد و بزرگترین مجتمع کاروانسرای ایران در میاندشت شهرستان میامی است.

وی گفت: آرامگاه ابن یمین فرومدی، مسجد جامع فرومد، آرامگاه ارمیای نبی، دانیال نبی و جاذبه های گردشگری مانند آبشار دشت شاد، جنگل گلستان و … از دیگر مناطق گردشگری و تفریحی این شهرستان است.

فرمانداری گفت: کاروانسراهای زیادی را به صورت پراکنده داریم که مورد مناقشه و اختلاف میراث فرهنگی و اوقاف است و تقریباً همه بلا استفاده شده و یا کم تر از آنها استفاده می شود و به نوعی از ارزش مادی و معنوی آن بهره برداری نمی شود.

ملایری با طرح سه درخواست بیان کرد: توسعه و تکمیل زیر ساخت مناطق نمونه گردشگری، تعیین اعتبار مرمت بافت تاریخی شهرستان و ارتقا نمایندگی میراث فرهنگی به اداره از درخواست ها و اولویت های میامی در حوزه گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میامی 8 اقامتگاه بوم گردی دارد

میامی 8 اقامتگاه بوم گردی دارد