مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-18پزشكي

روحیه ایثار در دوران کرونا در کادر درمانی جلوه گر شده است


عضو آزاده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: روحیه ایثار و از خود گذشتگی در دوران انتشار ویروس کرونا در میان کادر درمانی و پرستاری کشور به زیبایی جلوه گر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ویژه برنامه نکوداشت آزادگان سرافراز شهرداری و زوج های مدافع سلامت کهن شهر قزوین با عنوان سیمرغ های عاشق با حضور رییس شورای اسلامی شهر، اعضای شورا، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان، آزادگان و زوج های پرستار در آستانه فرارسیدن هفته فرهنگی قزوین سه شنبه شب در عمارت شهرداری برگزار شد.

فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر و از آزادگان دفاع مقدس استان در این مراسم با بیان خاطراتی از دوران اسارت از صبوری پرستاران در دوران انتشار ویروس کرونا تشکر کرد و اظهار داشت: تجلیل ایثارگران دیروز از ایثارگران امروز که همان پرستاران و کادر درمانی هستند روزهای حماسی دوران دفاع مقدس و پشتیبانی از جنگ را زنده کرد.

وی بیان کرد: هر جامعه برای پویایی نیازمند روحیه ایثارگری است و اگر یک زمان در کتب درسی، پطروس یک قهرمان بود که از سیل جلوگیری کرد، یا ریز علی خواجوی در پیشگیری از یک حادثه هولناک الگو بود در دوران دفاع مقدس شهدایی چون فهمیده الگوی رشادت و ایثار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه ایثار در دوران کرونا در کادر درمانی جلوه گر شده است

روحیه ایثار در دوران کرونا در کادر درمانی جلوه گر شده است