مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 18:302020-08-18سياسي

در حواشی انتخاب رییس شورای شهر سنندج چه گذشت؟


ظهر امروز جلسه انتخاب هیئت رییسه شورای اسلامی شهر سنندج برگزار شد که پس از اعلام نتایج برتری غریب سجادی سه نفر از اعضای شورا اقدام به ترک جلسه کردند.

- ایسنا/کردستان ظهر امروز جلسه انتخاب هیئت رییسه شورای اسلامی شهر سنندج برگزار شد که پس از اعلام نتایج برتری غریب سجادی سه نفر از اعضای شورا اقدام به ترک جلسه کردند.

ظهر امروز سه شنبه (28 مرداد ماه) جلسه انتخاب هیئت رییسه شورای اسلامی شهر سنندج با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در محل جلسات ساختمان شورای شهر سنندج برگزار شد.

حرمت ها در شورای اسلامی شهر سنندج نگاه داشته می شود جلال شریعتی، رییس شورای اسلامی سنندج ضمن تشکر از اعضا و کارکنان شورای شهر اختلاف سلیقه را میان اعضای شورا یک چیز عادی دانست و اظهار کرد: همیشه حفظ حرمت در میان اعضای شورای شهر سنندج بوده و نتیجه آن نیز انجام کارهای خوب در این مدت در شهر سنندج است.

وی با اشاره به دشواری های انجام کار در شورای شهر سنندج افزود که شهرداری یک ساختار ترمز مانند دارد که در کارهای پیش پا افتاده اداری نیز انرژی زیادی از ما می گرفت ولی با این وجود شهرداری اقدامات مناسبی را در مدت گذشته برای همشهریان سنندجی انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حواشی انتخاب رییس شورای شهر سنندج چه گذشت؟

در حواشی انتخاب رییس شورای شهر سنندج چه گذشت؟