مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 16:152020-08-18حوادث

کاهش 41 درصدی تصادفات فوتی و جرحی گلپایگان در سال جاری


تصادفات جرحی و فوتی در گلپایگان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 41 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی سبحانی عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان گلپایگان با تأکید بر اینکه رویکرد نیروی انتظامی امنیت مردم پایه است، اظهار داشت: مردم نقش بسزایی در امنیت پایدار دارند و در شهرستان گلپایگان با مشارکت مردم موضوعات پرتنش نداشتیم.

وی با تأکید بر اینکه پلیس با مردم در کمال عطوفت و با مجرمان برخورد شدید دارد، گفت: به هنجارشکنان اجازه داده نمی شود که به اموال و ناموس مردم تجاوز کنند و با مخلان امنیت به طور جدی برخورد خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان در رابطه با اقدامات پنج ماهه امسال در شهرستان گلپایگان گفت: در پنج ماهه امسال دو هزار و 771 پرونده در کلانتری های شهرستان تشکیل و شش هزار و 80 ابلاغ قضایی صادر شده است.

وی افزود: 13 هزار و 120 مأموریت توسط فوریت های پلیسی در شهرستان گلپایگان انجام شده است، 11 هزار و 100 مراجعه کننده داشتیم که تعداد هزار و 250 مشاوره قضایی انجام شده است.

جرائم خشن در شهرستان گلپایگان در پنج ماه نخست امسال نداشتیم سرهنگ سبحانی گفت: در شهرستان گلپایگان در پنج ماه نخست امسال جرایم خشن رخ نداده است، سارقان مسلحی که از استان خراسان در مسکن مهر خانه اجاره کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 41 درصدی تصادفات فوتی و جرحی گلپایگان در سال جاری

کاهش 41 درصدی تصادفات فوتی و جرحی گلپایگان در سال جاری