مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-18سياسي

پویش «حسینیه ایران حسینیه همدلی» در یزد راه اندازی می شود


مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران با اشاره به محدودیت های موجود در برگزاری مراسم عزاداری به دلیل شیوع کرونا، از راه اندازی پویش «حسینیه ایران، - یزد ـ مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران با اشاره به محدودیت های موجود در برگزاری مراسم عزاداری به دلیل شیوع کرونا، از راه اندازی پویش حسینیه ایران، حسینیه همدلی خبر داد.

سیدحسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شور و شعور حسینی حسینیه ایران را به حسینیه همدلی تبدیل خواهد کرد، اظهار داشت: امسال در شرایطی که شیوع کرونا مراسم عزاداری را تحت تأثیر قرار داده است، تلاش می کنیم از ظرفیت هیئات مذهبی و بانیان روضه در راستای کمک رسانی به نیازمندان استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: بر این اساس کمک به نیازمندان در قالب اهدای بسته های معیشتی، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، تأمین جهیزیه نیازمندان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، اعطای وام قرض الحسنه به اصناف نیازمند و کمک به معلولان و سالمندان از جمله فعالیت هایی است که امسال تحت لوای حسینیه همدلی انجام خواهد شد.

حسینی یادآور شد: همچنین کمک به بیماران صعب العلاج، تکریم مدافعان سلامت، کمک به تجهیز مراکز درمانی، تجهیز پایگاه های اورژانس و … از مواردی است که در محرم امسال در حسینیه ایران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «حسینیه ایران حسینیه همدلی» در یزد راه اندازی می شود

پویش «حسینیه ایران حسینیه همدلی» در یزد راه اندازی می شود