مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-18حوادث

دستگیری عامل کلاهبرداری یک میلیارد تومانی در سایت دیوار


فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل کلاهبرداری 11 میلیارد ریالی در سایت دیوار با وعده دروغین سرمایه گذاری در قالب کلاس‌های آموزشی و تقویتی، توسط پلیس فتا این استان دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سردار خلیل واعظی روز سه‌شنبه در این ارتباط اظهار کرد: این فرد اقدام به تبلیغ سرمایه گذاری با درج آگهی در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با موضوع موسسه آموزشی بوشهر به منظور تشکیل کلاس‌های آموزشی و تقویتی برای دانش آموزان و کنکوری‌ها کرده بود.

وی بیان کرد: متهم با آگهی تبلیغاتی سرمایه گذاری در سایت، خود را مدیر یکی از موسسه‌های آموزشی بوشهر معرفی و با راه اندازی محلی به نام موسسه آموزشی در شهر بوشهر با همکاری همسرش با وعده‌های سرمایه گذاری دروغین آموزشی مال باختگان را ترغیب و تطمیع و در ادامه کار موفق به کلاهبرداری 11 میلیارد ریالی از متقاضیان می‌شود.

واعظی عنوان کرد: متهم پس از دریافت وجه از مال باختگان، دیگر پاسخگوی تلفن نبوده و با ارسال پیام‌های تهدید به قتل از طریق شبکه واتساپ و ترساندن آن‌ها از مراجعه شاکیان به مراجع قضایی و پلیسی جلوگیری کرده است.

وی افزود: کلاهبردار به مال باختگان اعلام می‌داشته مبالغ دریافتی برای برگزاری کلاس‌های فوق برنامه، آموزشی، تقویتی و در راستای پرداخت هزینه کرایه محل برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل کلاهبرداری یک میلیارد تومانی در سایت دیوار

دستگیری عامل کلاهبرداری یک میلیارد تومانی در سایت دیوار