مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-18سياسي

وعده وزیر برای تحقیق در خصوص رفت و آمد خودروها در درون جنگل ابر


وعده مونسان برای تحقیق در خصوص رفت و آمد خودروها در درون جنگل ابر باید تحقیق لازم انجام شود - ایسنا/سمنان وعده مونسان برای تحقیق در خصوص رفت و آمد خودروها در درون جنگل ابر باید تحقیق لازم انجام شود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ظرفیت های تاریخی و طبیعی شاهرود را ارزشمند توصیف کرد و ضمن دعوت از گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از این جاذبه ها گفت: از مردم دعوت می کنم حتما جاذبه های شاهرود را ببینند.

دکتر علی اصغر مونسان 28 مردادماه در حاشیه بازدید از جنگل ابر شاهرود، وعده داد: در خصوص رفت و آمد خودروها در درون جنگل ابر تحقیق لازم صورت گیرد.

این عضو کابیه دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه وجود آرامگاه بایزید و شیخ ابوالحسن خرقانی عارفان نامی جهان در شاهرود از مزیت های بسیار مهم این منطقه است، افزود: در کنار آثار تاریخی، جنگل هیرکانی ابر که سال گذشته به ثبت جهانی رسید، مزیت بسیار بزرگ دیگر این منطقه است.

وی تاکید کرد: گردشگران پس از ریشه کنی ویروس کرونا این منطقه را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنند.

‎ دکتر مونسان با بیان این که اکنون هم گردشگران به ویژه افرادی که به طبیعت علاقمند هستند از این منطقه بازدید می کنند، افزود: جنگل های هیرکانی ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری در بخش مرکزی کشور را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر برای تحقیق در خصوص رفت و آمد خودروها در درون جنگل ابر

وعده وزیر برای تحقیق در خصوص رفت و آمد خودروها در درون جنگل ابر