مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-18دانش

آیین نامه دانشجوی نمونه مختص دانشجویان وزارت بهداشت تدوین می شود


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از تدوین آیین نامه دانشجوی نمونه مختص دانشجویان وزارت بهداشت و مستقل از وزارت علوم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر سیماسادات لاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که در آیین نامه فعلی انتخاب دانشجوی نمونه (مشترک بین وزارت علوم و بهداشت) امتیازاتی وجود دارد که مغایر با خط قرمزهای وزارت بهداشت در حوزه آموزش است، با موافقت معاونت آموزشی وزارت بهداشت تا سال آینده آیین نامه ای مستقل از وزارت علوم در جشنواره دانشجوی نمونه تدوین می شود تا امتیازات قابل وصول برای دانشجویان نمونه وزارت بهداشت در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آیین نامه مشترکی در خصوص دانشجویان نمونه با وزارت علوم وجود دارد که بر اساس آن متعهد شده ایم که امتیازاتی را به دانشجویان نمونه اختصاص دهیم که عملاً این اتفاق رخ نمی داد.

لاری گفت: به عنوان مثال بندی در آیین نامه دانشجویان نمونه فعلی وجود دارد که بر اساس آن فردی که دانشجوی نمونه می شود، به استناد این موفقیت می تواند به صورت استریت (بدون آزمون از فوق لیسانس به دکتری) جایگاه علمی خود را تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه دانشجوی نمونه مختص دانشجویان وزارت بهداشت تدوین می شود

آیین نامه دانشجوی نمونه مختص دانشجویان وزارت بهداشت تدوین می شود