مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-18سياسي

طرح اعزام پزشک عمومی به روستاهای شهرستان بهاباد اجرا شد


در راستای اشاعه فرهنگ همیاری و تعمیم خدمات بهداشتی درمانی در مناطق کم برخوردار حوزه فعالیت چادرملو، در مردادماه جاری از سوی چادرملو اقدام به اعزام پزشک عمومی به روستاهای بهاباد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدمات پزشکان اعزامی به مناطق کم برخوردار بهاباد به صورت رایگان در حال انجام است و هر پنج شنبه تیم پزشکی به یکی از روستاهای بهاباد اعزام می شود.

این شرکت همچنین در راستای تداوم حمایت های مادی و معنوی در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار آسیب پذیر با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردکان، اقدام به تهیه و توزیع صدها سبد معیشتی شامل ارزاق و اقلام مصرفی خانواده ها بین خانوارهای نیازمند شهر اردکان کرد.

همچنین جمعی از مشاوران شرکت به نمایندگی از مدیرعامل چادرملو با حضور در جمع خانواده شهدا و ایثار گران شهرستان بهاباد ضمن ابلاغ پیام مدیرعامل و عضو هیأت مدیره چادرملو از مقام شامخ شهدا و فداکاری ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با هدف توسعه مناطق کم برخوردار تاکنون حمایت های گسترده ای از برخی روستاها و مناطق محروم شهرستان های اردکان، عقدا و بهاباد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اعزام پزشک عمومی به روستاهای شهرستان بهاباد اجرا شد

طرح اعزام پزشک عمومی به روستاهای شهرستان بهاباد اجرا شد