مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-18اجتماعي

اعلام آمادگی فدراسیون نجات غریق برای آموزش کارشناسان محیط زیست دریایی


معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی غواصی کارشناسان محیط زیست دریایی خبر داد.

- معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی غواصی کارشناسان محیط زیست دریایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا لاهیجان زاده با اشاره به ضرورت توانمندسازی علمی و عملی کارکنان معاونت محیط زیست دریایی و استان های ساحلی محیط زیست کشور در امور غواصی گفت: با توجه به محدودیت های علمی و فنی کارکنان محیط زیست دریایی در موضوع غواصی باید از بخش های خصوصی کمک گرفت و این معاونت درحال برنامه ریزی و تدوین تفاهم نامه همکاری با فدراسیون غواصی و غریق نجات کشور است.

وی به اهمیت مشارکت مردم و ظرفیت گسترده نهادهای مردمی در پاکسازی مناطق دریایی و سواحل اشاره کرد و افزود: با بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و غیردولتی می توان به پاکسازی زیستگاه های سواحل دریایی پرداخت و در این زمینه لازم است معاونت محیط زیست دریایی در برنامه های جاری خود سالانه اعتباراتی پیش بینی و اختصاص دهد.

لاهیجان زاده آموزش کارشناسان محیط زیست دریایی، تهیه فیلم و عکس از زیستگاه ها و پاکسازی مناطق دریایی و سواحل را از دیگر برنامه های همکاری با فدراسیون غواصی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی فدراسیون نجات غریق برای آموزش کارشناسان محیط زیست دریایی

اعلام آمادگی فدراسیون نجات غریق برای آموزش کارشناسان محیط زیست دریایی