مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-18پزشكي

نگران انتقال دانشجویان علوم پزشکی از دانشگاههای خارجی هستیم


فعالین شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عدم بازگشت و انتقال دانشجوی علوم پزشکی از دانشگاه های خارجی به بهانه هایی از جمله کمبود ارز و شیوع کرونا ویروس شدند.

- فعالین شوراهای صنفی طی نامه ای به وزیر بهداشت اعلام کردند نگران انتقال دانشجویان علوم پزشکی از دانشگاههای خارجی هستیم فعالین شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عدم بازگشت و انتقال دانشجوی علوم پزشکی از دانشگاه های خارجی به بهانه هایی از جمله کمبود ارز و شیوع کرونا ویروس شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در پی انتشار اخباری در فضای مجازی و گروههای دانشجویی مبنی بر بازگشت دانشجویان علوم پزشکی دانشگاههای خارج از کشور که بعضا از دانشگاههای متوسط و ضعیف خارجی پذرش گرفته بودند، موجی از نگرانی در بین جامعه دانشجویان علوم پزشکی ایجاد شد و بعضا اظهار نظرهایی در این خصوص صورت پذیرفت، در این راستا فعالین شوراهای صنفی دانشجویان علوم پزشکی با ارسال نامه ای به دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی نگرانی خود را در این زمینه ابراز کردند.

در متن این نامه آمده است: نظام آموزشی در بستر جامعه و فرهنگ ایفای نقش میکند و با آن داد و ستد مستمر دارد، اگر چه جریان رسمی آموزش به کارکرد ضمنی و پنهانی خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران انتقال دانشجویان علوم پزشکی از دانشگاههای خارجی هستیم

نگران انتقال دانشجویان علوم پزشکی از دانشگاههای خارجی هستیم