مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-18دانش

به روزرسانی فهرست مجلات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد


هشتمین جلسه کمیته اعتبارسنجی نشریات علمی و به روزرسانی فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

- هشتمین جلسه کمیته اعتبارسنجی نشریات علمی و به روزرسانی فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتمین جلسه کمیته اعتبارسنجی نشریات علمی و به روزرسانی فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کیفی سازی انتشار مقالات دارای اعتبار و اهمیت آن در رتبه بندی دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح ملی و بین المللی با حضور اعضای کمیته و داوران متخصص موضوعی، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه که توسط اداره کل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی دانشگاه برگزار شد، 20 مجله که قبلا توسط کارگروه های ارزیابی کننده مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته بود، ارزیابی نهایی شد.

با توجه به پیچیدگی فرآیند شناسایی مجلات نامعتبر و جعلی و لزوم معرفی این دسته از مجلات، پیرو ارائه فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر در فروردین ماه 1399، فهرست جدید مربوط به مرداد 1399، توسط اداره ارزیابی و تشویق مقاله اداره کل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی به روزرسانی شد و با کد 60/98 در وب سایت به نشانی http://cri.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی فهرست مجلات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد

به روزرسانی فهرست مجلات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد