مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-18سياسي

پخش زنده و مجازی ویژه برنامه ایام محرم برای دانشگاهیان


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی دانشگاهیان، تصمیم گرفتیم که با آغاز ماه محرم برنامه مناسبتی سمت حرم را به دانشگاهیان عرضه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، با نزدیک شدن به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان از برپایی طرح سمت حرم از سوی ستاد خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی دانشگاهیان، تصمیم بر آن گرفتیم که با آغاز ماه محرم برنامه های مناسبتی ویژه ای را برای شبکه های اجتماعی لبیک تولید و به مخاطبان دانشگاهی کشور عرضه کنیم.

مطهری پور گفت: در سنوات گذشته در ماه های محرم و صفر تعداد زیادی از دانشگاهیان مشتاق به عتبات عالیات اعزام می شدند و با حجم وسیعی از درخواست های اعزام در این ایام مواجه بودیم.

وی گفت: در سال جاری با توجه به شرایط موجود از فیض سفرهای معنوی و زیارتی محروم شدیم اما در تلاشیم با تولید و پخش برنامه های مذهبی این خلا را تا حدودی جبران کنیم و واسطه ای باشیم تا قشر جوان دانشگاهی با مفاهیم و ارزش های والای دینی و قیام عاشورا هر چه بیشتر آشنا شده و از دور زائر سیدالشهدا (ع) باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده و مجازی ویژه برنامه ایام محرم برای دانشگاهیان

پخش زنده و مجازی ویژه برنامه ایام محرم برای دانشگاهیان