مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-18اقتصادي

چک برگشتی و معوقات، مانع پرداخت تسهیلات کرونایی نیست


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: به منظور حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا در پرداخت تسهیلات چک های برگشتی و معوقات بانکی لحاظ نخواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: به منظور حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا در پرداخت تسهیلات چک های برگشتی و معوقات بانکی لحاظ نخواهد شد.

محمدرضا یوسفی ظهر امروز ( 28 مردادماه) در شورای هماهنگی بانک های استان زنجان، با اشاره به اینکه زمان ثبت نام کارگاه ها در سامانه کارا تمدید شده است، اظهار کرد: این تمدید برای واحدهای دارای بیمه تا 15 شهریورماه و برای واحدهای فاقد کد بیمه ای تا پایان شهریورماه خواهد بود.

وی افزود: به منظور حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا در پرداخت تسهیلات، چک های برگشتی و معوقات بانکی لحاظ نخواهد شد.

این مسئول، با اشاره به اینکه در استان زنجان از 12 دستگاه اجرایی دارای واحد آسیب دیده از کرونا 7853 طرح در سامانه کارا ثبت شده است، ادامه داد: این تعداد کارگاه دارای 14 هزار و 359 نفر اشتغال بوده و اعتباری بالغ بر 152 میلیارد تومان برای این واحدها پیش بینی شده است.

یوسفی تصریح کرد: 8000 راننده درون شهری در استان زنجان وجود دارد که می توانند تسهیلات مربوط به خسارت ناشی از کرونا دریافت کنند که از این تعداد تاکنون 1616 پرونده ثبت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چک برگشتی و معوقات، مانع پرداخت تسهیلات کرونایی نیست

چک برگشتی و معوقات، مانع پرداخت تسهیلات کرونایی نیست