مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-18اقتصادي

زیرساخت های بازارچه های چیلات و چنگوله در استان ایلام آماده است


زیرساخت های گذر مرزی چیلات و بازارچه های چیلات و چنگوله در استان ایلام آماده شده است و برای همسان سازی در آن سمت مرز نیازمند رایزنی با طرف عراقی هستیم.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: زیرساخت های گذر مرزی چیلات و بازارچه های چیلات و چنگوله در استان ایلام آماده شده است و برای همسان سازی در آن سمت مرز نیازمند رایزنی با طرف عراقی هستیم.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: اگر چه به دلیل شرایط خاص امروز همه چیز تحت شعاع کرونا قرار گرفته اما در استان ایلام کار عمرانی طرح ها و پروژه های اربعین با جدیت خاصی دنبال شده ولازم است جهت تکمیل این پروژه های ملی دستگاه های مربوطه اهتمام و مساعدت ویژه ای به ایلام داشته باشند.

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر به مرز مهران در ایام اربعین شد و گفت: در خصوص مراسم اربعین تابع نظر ستاد ملی کرونا و ستاد مرکزی اربعین کشور هستیم و هر تصمیمی در این راستا اتخاذ شود آمادگی کامل داریم.

استاندار ایلام در ادامه به دیدارها و رایزنی های خود با مسئولان عراقی در استان های همسایه پرداخت و گفت: با کمک و مساعدت وزارت امورخارجه و سفیر ایران در عراق دیدارهایی با مسئولان استان های همسایه از جمله استاندار واسط عراق انجام و در خصوص تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اربعین و دیگر امور مرزی بحث و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های بازارچه های چیلات و چنگوله در استان ایلام آماده است

زیرساخت های بازارچه های چیلات و چنگوله در استان ایلام آماده است