مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-18حوادث

انحراف به چپ پژو راننده را به کام مرگ فرستاد


خلخال از تصادف دو خودرو پژو و سمند و کشته و زخمی شدن رانندگان این خودروها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شاپور ندایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصادف شاخ به شاخ خودروهای پژو و سمند در جاده اردبیل-خلخال منجر به مرگ راننده پژو 405 شد.

وی افزود: راننده خودروی پژو بعد از انتقال به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر گیوی در اثر شدت جراحات وارده  جان باخت و راننده مصدوم خودروی سمند نیز بعد از انتقال به بیمارستان گیوی و مداوای اولیه به مراکز درمانی شهر اردبیل منتقل شد.

فرمانده پلیس راه اردبیل- خلخال تصریح کرد:  طبق بررسی های اولیه علت این حادثه دلخراش، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ کامل راننده خودروی پژو و خرکت در لاین مخالف اتفاق افتاده که علی رغم تلاش راننده سمند برای جلوگیری از تصادف، نهایتا برخورد شاخ به شاخ صورت گرفته است.

ندایی بیان کرد: این تصادف در فاصله دو کیلومتری گیوی به اردبیل، نرسیده به سه راهی شهرک صنعتی شهدای کوثر به سمت گیوی روی داده  است.

وی ضمن توصیه به رانندگان در خصوص رعایت مقررات کامل رانندگی در جاده های دوطرفه، بیان داشت: رعایت سرعت مطمئنه، حرکت در منتهی الیه سمت راست، اجتناب از شتاب در حرکت، خودداری از انجام رانندگی های خطرناک و حادثه آفرین از جمله موارد مهم برای کاهش بروز حوادث این چنینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحراف به چپ پژو راننده را به کام مرگ فرستاد

انحراف به چپ پژو راننده را به کام مرگ فرستاد