مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-18سياسي

بررسی اشکالات قوانین انتخاباتی در جلسه کدخدایی با اعضای کمیسیون شوراها


خلاء ها و نقایص قوانین انتخاباتی در جلسه مشترک جمعی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با رییس پژوهشکده شورای نگهبان بررسی شد.

- خلاء ها و نقایص قوانین انتخاباتی در جلسه مشترک جمعی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با رییس پژوهشکده شورای نگهبان بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، رییس و جمعی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با حضور در شورای نگهبان، در خصوص خلاء ها و نقایص قوانین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا با عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده شورای نگهبان گفتگو کردند.

در این جلسه که تعدادی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان نیز حضور داشتند، اشکالات قوانین انتخاباتی و راهکارهای اصلاح و ارتقای نظام انتخاباتی بحث و تبادل نظر شد.

محمد صالح جوکار، رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در این نشست از عزم جدی نمایندگان مجلس در جهت اصلاح قوانین انتخاباتی سخن گفت و برخی راهکارهای اعضای کمیسیون برای رفع مشکلات قانونی را تبیین کرد.

کدخدایی رییس پژوهشکده شورای نگهبان نیز ضمن استقبال از عزم نمایندگان در اصلاح قوانین انتخاباتی، ارائه راهکار را مبتنی بر چارچوب های قانون اساسی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اشکالات قوانین انتخاباتی در جلسه کدخدایی با اعضای کمیسیون شوراها

بررسی اشکالات قوانین انتخاباتی در جلسه کدخدایی با اعضای کمیسیون شوراها