مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-18سياسي

ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزگاران و مربیان پیش دبستانی در آموزش قرآن


وزیر آموزش وپرورش بر توانمندسازی و ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزگاران دوره ابتدایی و مربیان مراکز پیش دبستانی در آموزش قرآن کریم و پیش بردن گام به گام آموزش قرآن کریم تأکید کرد.

- وزیر آموزش وپرورش بر توانمندسازی و ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزگاران دوره ابتدایی و مربیان مراکز پیش دبستانی در آموزش قرآن کریم و پیش بردن گام به گام آموزش قرآن کریم تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در پنجاه و پنجمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور که با حضور برخی از اعضا و ارتباط با اعضای استانی این کمیسیون به صورت مجازی در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، ضمن تشکر از تلاش همکاران این حوزه در خصوص بررسی و تدوین سطح بندی اهداف آموزش عمومی قرآن اظهار کرد: نکته ای که در سطح بندی اهداف آموزش عمومی قرآن باید به طورجدی در نظر گرفته شود این است که سطح بندی آموزش مسائل قرآنی باید با برنامه ریزی منسجم و بر طبق مطالعات و نظرات متخصصین در این زمینه انجام شود و آموزش قرآن را به صورت گام به گام پیش ببرد.

در هر سطح باید یک قدم نسبت به سطح قبلی جلوتر باشیم و این پیشرفت را حس کنیم.

حاجی میرزایی در مورد طرح توانمندسازی و ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزگاران دوره ابتدایی و مربیان مراکز پیش دبستانی در آموزش قرآن کریم گفت: در اهمیت این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزگاران و مربیان پیش دبستانی در آموزش قرآن

ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزگاران و مربیان پیش دبستانی در آموزش قرآن