مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-18اجتماعي

جنگل های آق مشهد ثبت جهانی نیست/ قطع درختان با مجوز منابع طبیعی+ سند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، وقف 5 هزار و 600 هکتار از جنگل های آق مشهد ساری و واگذاری آن به یک شخص حدود یک ماهی می شود که به خبر مهم رسانه ها تبدیل شده و هر روز شاهد تحلیل های متفاوت در رسانه ها و مصاحبه ها مختلف از سوی مدیران منابع طبیعی و سازمان جنگل ها در این زمینه هستیم.

از روز نخست رسانه ای شدن وقف جنگل های آق مشهد مسؤولان منابع طبیعی، سازمان جنگل ها و دوستداران محیط زیست در رسانه ها از این اراضی به عنوان هیرکانی نام بردند؛ مسعود منصور رییس سازمان جنگل ها نیز در جدیدترین اظهارات خود در چهارمین جشنواره روز ملی جنگلبان از اراضی موقوفه آق مشهد ساری به عنوان جنگل های هیرکانی نام برد.

حسینعلی خادمی متولی موقوفه آق مشهد ساری نسبت به اظهارات برخی مسؤولان و دوستداران محیط زیست در خصوص هیرکانی بودن اراضی موقوفه آق مشهد ساری واکنش نشان داد و اظهار کرد: اراضی موقوفه آق مشهد ساری هیرکانی نیست و سازمان جنگل ها با مطرح کردن چنین عناوینی می خواهند بر روی جنگل خواری خود در آق مشهد سرپوش بگذارند.

با احیای هیرکانی به دنبال احیای منافع خود هستند وی با بیان اینکه این افراد با مطرح کردن موضوعاتی مانند هیرکانی بودن آن منطقه به دنبال انحراف افکار عمومی و بازی با احساسات مردم هستند، افزود: وقف موجب حفظ اراضی و قطع دست زمین خوارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل های آق مشهد ثبت جهانی نیست/ قطع درختان با مجوز منابع طبیعی+ سند

جنگل های آق مشهد ثبت جهانی نیست/ قطع درختان با مجوز منابع طبیعی+ سند