مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-18سياسي

طرح مدیریت یکپارچه شهری تا یک سال آینده به نتیجه می رسد


نایب رییس شورای عالی استان ها و شورای اسلامی شهر همدان گفت: طرح مدیریت جامع یکپارچه شهری به احتمال زیاد تا یک سال آینده به نتیجه می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات پیش از ظهر سه شنبه در صحن شورای شهر همدان ضمن ارائه گزارشی از چهل ودومین اجلاس شورای عالی استان ها و با اشاره به حضور رییس قوه قضاییه به عنوان مهمان ویژه این اجلاس، اظهار کرد: در این اجلاس، موضوعات مهم و خوبی بین قوه قضاییه و شورای عالی استان ها مطرح شد؛ موضوعاتی که کمک می کند نگاه مجموعه قوا به شوراها تلطیف تر شود.

بادامی نجات با اشاره به تغییر نگاه قوه قضاییه به شوراها در این اجلاس، بیان کرد: تکمیل و اجرای طرح جامع مدیریت واحد شهری از مهمترین موضوعات مطرح شده در این اجلاس بود که برای این مهم، تیم مشترکی برای پیگیری آن بین شورای عالی استان ها و قوه قضاییه تشکیل شد.

وی همچنین با اشاره به توجه به بحث ماده 100 و ورود رییس قوه قضاییه کشور در این مبحث، یادآور شد: آیت الله رییسی انتقاد جدی نسبت به بحث ماده 100 دارد که این ماده می تواند نقطه ضعف و قوت شوراها باشد.

نایب رییس شورای عالی استان ها و شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به توجه ویژه شورای عالی استان ها به طرح مدیریت جامع یکپارچه شهری و طرح آن در اجلاس چهل ودومین اجلاس، یادآور شد: این طرح با روندی که در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت یکپارچه شهری تا یک سال آینده به نتیجه می رسد

طرح مدیریت یکپارچه شهری تا یک سال آینده به نتیجه می رسد