مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-18اجتماعي

یادگیری چگونه شاد زندگی کردن با «پروژه خوشبختی»


در دنیای امروز که زمان به سرعت در حال گذر است و انسان ها درگیر روزمرگی در شهرها شده اند دیگر کم تر کسی به فکر شاد زندگی کردن است، انسان ها دیگر شادی را جزء دغدغه هایشان به حساب نمی آورند و برای داشتن حس شادی بیشتر خود را به زحمت نمی اندازند.

- ایسنا/خراسان رضوی در دنیای امروز که زمان به سرعت در حال گذر است و انسان ها درگیر روزمرگی در شهرها شده اند دیگر کم تر کسی به فکر شاد زندگی کردن است، انسان ها دیگر شادی را جزء دغدغه هایشان به حساب نمی آورند و برای داشتن حس شادی بیشتر خود را به زحمت نمی اندازند.

کتاب پروژه خوشبختی را گریچن رابین با هدف تغییر در زندگی افراد و تزریق شادی به روزمرگی های زندگی به رشته تحریر درآورده است.

این کتاب هم چنین شاد زیستن را از زاویه های مختلف بررسی کرده است.

نویسنده کتاب در پروژه خوشبختی تجربه شخصی یک سال زندگی اش را همراه با فعالیت های روزانه از جمله زندگی زناشویی، زندگی شغلی، ارتباط با فرزندان، اوقات فراغت، دوستان، پول و ثروت، نظریات در مورد مرگ، هیجان های زندگی و نگرش های مختلف زندگی را تشریح کرده است.

تنها تفاوتی که رابین در زندگی روزانه خود ایجاد کرده این است که فعالیت هایش را بازنگری کرده و تمام آن ها را با نگرشی شاد و نیروبخش به انجام رسانده است، پس خوانندگان آن می توانند با استفاده از این نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادگیری چگونه شاد زندگی کردن با «پروژه خوشبختی»

یادگیری چگونه شاد زندگی کردن با «پروژه خوشبختی»