مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-18سياسي

تشریح محدودیت های عزاداری هیئات مذهبی در حرم مطهر رضوی


معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی به تشریح محدودیت ها و تمهیدات برای عزاداری هیئات مذهبی در حرم مطهری رضوی در دهه اول ماه محرم پرداخت.

- محمد توکلی فریمانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص تمهیدات آستان قدس رضوی برای ورود هیئات مذهبی به حرم مطهر در دهه اول محرم اظهار کرد: آستان قدس رضوی موضوعات حرم را برابر با ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با کرونا دنبال می کند.

در همین راستا و برابر با ابلاغیه های انجام شده هیچ هیاتی به صورت دسته روی به حرم ورود پیدا نخواهد کرد.

وی در مورد دیگر شرایط عزاداری در سطح حرم مطهر خاطرنشان کرد: عزاداری ها نیز به این صورت است که هیات هایی که از طریق شواری هیئات مذهبی مشهد معرفی می شوند، در صحن های حرم و با فاصله اجتماعی به عزاداری خواهند پرداخت.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی ادامه داد: هر برنامه ای که امکان پوشش و خدمات آن با رعایت فاصله اجتماعی ممکن باشد در حرم برگزار می شود، در غیر این صورت فعالیت ها به صورت نمادین و در فضای خاص برگزار خواهد شد.

توکلی در خصوص تعداد هیات هایی که در حرم اجازه عزاداری دارند، تشریح کرد: 18 هیاتی که قرار است در فضای حرم و با فاصله فیزیکی مناسب به عزاداری بپردازند، توسط شورای هیئات مذهبی معرفی خواهند شد و ما نیز در فضای حرم در خدمت عزیزان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح محدودیت های عزاداری هیئات مذهبی در حرم مطهر رضوی

تشریح محدودیت های عزاداری هیئات مذهبی در حرم مطهر رضوی