مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-18اقتصادي

آذربایجان شرقی 190 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر دارد


مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: این استان بیش از 190 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش این اداره کل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر سمساری روز سه شنبه در مراسم تجلیل و تکریم مستمری بگیران نمونه آذربایجان شرقی افزود: در چهار ماهه اول سال جاری به طور متوسط ماهانه افزون بر 400 میلیارد تومان از بابت حقوق و مستمری به این تعداد از افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: حفظ ارزش ها و کرامت بازنشستگان موضوع مهمی است که باید در جامعه نهادینه شود و در این راستا کانون های بازنشستگی به عنوان یک نهاد مدنی و صنفی نقش مهمی در پیگیری مطالبات و اعتلای جایگاه بازنشستگان در جامعه دارند و هر چه این نهادها توانمندتر شوند، می توانند تأمین اجتماعی را در جهت نیل به اهداف و ایفای تعهدات هر چه بیشتر خود یاری کنند.

سمساری با اشاره به اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: این مهم بعد از سال ها با پیگیری مدیران سازمان محقق شده است و با اجرای آن ایرادات احتمالی نیز احصا و به تدریج مرتفع می شود.

وی با تأکید بر لزوم توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در حال حاضر ارائه حکم و فیش حقوقی بازنشستگان، صدور گواهی تعهد کسر اقساط، درخواست غیرحضوری بازنشستگی، حذف اعتبار دفاتر درمانی از مهمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی 190 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر دارد

آذربایجان شرقی 190 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر دارد