مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-18سياسي

اطراف روستای ملار وقف شده است نه کوه دماوند


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ارتباط با موضوع وقف کوه دماوند، گفت: قسمت زیادی در اطراف روستای ملار که روستاییان حق چرا داشتند وقف شده است و فاصله زیادی نیز با کوه دماوند دارد و قسمتی است که قابل تملک بوده است، - رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ارتباط با موضوع وقف کوه دماوند، گفت: قسمت زیادی در اطراف روستای ملار که روستاییان حق چرا داشتند وقف شده است و فاصله زیادی نیز با کوه دماوند دارد و قسمتی است که قابل تملک بوده است، پس این قسمت وقف شده است و سندش به نام اوقاف صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله خداییان در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در ارتباط با این که آیا برای سایر قله ها و کوه ها نیز باید اسناد مالکیت ملی صادر شود یا نه؟ گفت: به موجب قانون ساماندهی، تهیه نقشه اراضی استاندارد روستایی و هم چنین تفکیک و تایید نقشه ها برعهده بنیاد مسکن است و ما براساس تاییدی که بنیاد انجام می دهد نسبت به صدور سند مالکیت برای روستاییان اقدام می کنیم.

وی افزود: صدور این اسناد موجب ماندگاری روستاییان در روستاها می شود، من اعتقادم این است که امضای تفاهم نامه با بنیاد مسکن موجب می شود زندگی در روستاها رونق بگیرد و زمینی که دارند تبدیل به سرمایه ای می شود که می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطراف روستای ملار وقف شده است نه کوه دماوند

اطراف روستای ملار وقف شده است نه کوه دماوند