مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-18سياسي

دیوارهای جداکننده داخلی بیشترین آسیب را در زلزله وارد می کنند


آسیب شناسی ساختمان ها بعد از زلزله ها نشان داده که دیوارهای جداکننده داخلی، بیشترین آسیب را در هنگام حوادث تجربه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی در حاشیه نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران که به طور زنده از شبکه خبر سیما پخش شد، اظهار داشت: 8 نماینده سوالات متنوعی را در این نشست مطرح کردند و بر اساس سوالات مطرح شده، از صبح امروز تا کنون در این جلسه حاضر بوده و به سوالات نمایندگان پاسخ دادم.

وی درباره سؤالات مطرح شده از سوی نمایندگان، گفت: بیشترین سوالات نمایندگان مجلس درباره نوسازی بافت فرسوده، بازار مسکن، توسعه زیرساخت های ریلی، احداث خانه های روستایی، پروژه های نیمه تمام عمرانی و تدوین ضوابط و مقررات ملی احداث بنا بود؛ این در حالی است که در بحث تنظیم ضوابط، وزارت راه و شهرسازی مقید به این است که مقررات ملی ساختمان را مرتباً به روزرسانی نماید که به عنوان مثال، آیین نامه 2800 که درباره روش های احداث بنای مقاوم در برابر زلزله است، مرتباً به روز رسانی می شود و اخیراً جدیدترین نسخه آن نیز، منتشر شده است.

وی تأکید کرد: در آسیب شناسی که پس از زلزله های اخیر صورت گرفت، به به این نتیجه رسیدیم که دیوارهای جداکننده داخلی در ساختمان ها بیشترین آسیب را تجربه کرده اند؛ به گونه ای که حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارهای جداکننده داخلی بیشترین آسیب را در زلزله وارد می کنند

دیوارهای جداکننده داخلی بیشترین آسیب را در زلزله وارد می کنند