مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-18اقتصادي

دولت مانع گرانی مصالح ساختمانی شود/ برنامه مجلس برای ساماندهی مسکن


دولت باید راهکارهایی را برای جلوگیری از رشد قیمت مصالح ساختمانی و مسکن بیاندیشد و عملیاتی کند و در کنار آن، مجلس هم برنامه هایی برای ساماندهی قیمت مسکن دارد.

- محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر ضرورت اتخاذ تصمیمات لازم برای ایجاد ثبات در بازار مسکن،گفت: شیوع ویروس کرونا یکی از عواملی است که اقتصاد کشور را دچار چالش های جدی کرده و تأثیر خود را روی بازار مسکن هم گذاشته است.

وی با بیان اینکه باید سیاست ها و برنامه هایی در نظر گرفته شود تا بازار مسکن به ثبات برسد،افزود: مسئولان باید از اتخاذ تصمیماتی که منجر به تشدید شرایط منفی در بازار مسکن می شود، جلوگیری کنند.

مخالفت با راه اندازی بورس مسکن رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه اندازی بورس مسکن راهکار خوبی برای مدیریت این بازار نیست، تصریح کرد: این اتفاق باعث تلاطم در بازار مسکن می شود و باید از آن اجتناب کرد و در مقابل باید نقدینگی سرگردان جامعه جمع آوری و بخشی از آن صرف بهبود زیرساخت های حوزه مسکن شود.

رضایی کوچی تصریح کرد: یکی از اقدامات تأثیرگذار در بازار بورس آن است که نقدینگی سرگردان در جامعه جمع آوری شود که البته نظارت بر انباشت نقدینگی در بازار سرمایه هم مسئله ای حائز اهمیت است چرا که تزریق حجم بالایی از نقدینگی به باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مانع گرانی مصالح ساختمانی شود/ برنامه مجلس برای ساماندهی مسکن

دولت مانع گرانی مصالح ساختمانی شود/ برنامه مجلس برای ساماندهی مسکن