مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-18پزشكي

«سفر» زنگ خطری برای طغیان بیماری کرونا در پایان تابستان است


مسؤول آموزش بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم استانی ها تا اطلاع ثانویه مسافرت نروند به خصوص استان ها شمالی، چون سفر زنگ خطری برای طغیان بیماری در پایان تابستان است.

- سارا شاه آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: ویروس کرونا چند ماهی در دنیا و در کشور شیوع پیدا کرده که گاهی با سیر صعودی و گاهی با روندی نزولی تاخت و تاز می کند، هرگاه پروتکل و دستورالعمل بهداشتی به خوبی از سوی مردم رعایت شود آمار مرگ و میر و ابتلا کاهش و در غیر این صورت افزایش می یابد.

وی یکی از عوامل موثر در کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا را نرفتن به سفر دانست و گفت: سفر کردن به حدی خطرناک است که سازمان بهداشت جهانی هشدار در این مورد را در اولویت قرار داده است، سرویس های بهداشتی بین راه، رستوران ها، پمپ بنزین ها، تجمع در پاساژها و.

خطر ابتلا را افزایش می دهد.

مسؤول آموزش بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص مسافرت های شهریورماه، ادامه داد: معمولا 80 درصد افراد ناقل هیچ علامتی ندارند، بهتر است هم استانی ها تا اطلاع ثانویه مسافرت نروند به خصوص استان ها شمالی، چون سفر زنگ خطری برای طغیان بیماری در پایان تابستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سفر» زنگ خطری برای طغیان بیماری کرونا در پایان تابستان است

«سفر» زنگ خطری برای طغیان بیماری کرونا در پایان تابستان است