مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-18اجتماعي

ساماندهی صنوف آلاینده با هدف صیانت از حقوق شهروندی در اولویت است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم با هدف صیانت از حقوق شهروندان در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، شهرام ملکی در جلسه تعیین تکلیف و ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری استان کردستان اظهار داشت: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری با هدف حفظ امنیت و آرامش محیط زندگی شهروندان و زیبا سازی فضای شهری باید در اولویت دستگاه های متولی قرار گیرد.

وی افزود: در این رابطه کارگروه ساماندهی صنوف مزاحم در مناطق شهری استان تشکیل و اقدامات مورد نیاز جهت تسهیل در ساماندهی این اصناف عملیاتی شده و بطور مرتب این موضوع پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: بر طبق دستورالعمل ابلاغی برای ساماندهی این صنوف در این خصوص شهرداری ها، شرکت شهرک های صنعتی و اداره صنعت معدن و تجارت استان ها موظف به ساماندهی و صدور مجوز برای فعالین این بخش در قالب مجتمع ها هستند.

ملکی یادآور شد: در این رابطه باید دستگاه های متولی نسبت به تامین زمین و انجام مقدمات جابجایی این اصناف و ساماندهی آنها در قالب مجتمع در حریم شهری اقدام کنند.

وی بیان کرد: مجتمع های ذکر شده باید به حریم شهری منتقل و پیش بینی لازم جهت توسعه و همچنین ساماندهی و پذیرش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی صنوف آلاینده با هدف صیانت از حقوق شهروندی در اولویت است

ساماندهی صنوف آلاینده با هدف صیانت از حقوق شهروندی در اولویت است