مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-18اجتماعي

همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور در سنندج برگزار می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: سومین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور با تاکید بر فعالیت های ورزشی در ایام کرونایی در سنندج برگزار می شود.

- افشین خوشگوار در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: پس از برگزاری موفقیت آمیز دو دوره از این همایش در سال های 95 و 97، پاییز امسال سومین دوره همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور به میزبانی سنندج برگزار می شود.

وی به محورهای اصلی این همایش اشاره کرد و افزود: مدیریت ورزش با تاکید بر آموزش درس تربیت بدنی و طرح های مکمل، رفتار حرکتی و فیزیولوژی ورزشی سه محور اصلی این همایش هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همچنین تبادل تجربیات و خلاقیت های معلمان تربیت بدنی به شیوه ارائه علمی متناسب با ایام تحصیل و کرونا به عنوان بخش ویژه سومین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور مشخص شده است.

خوشگوار یادآور شد: ماهیت برگزاری کلاس درس تربیت بدنی در دوران شیوع بیماری کرونا، روش های کیفیت بخشی، خلاقیت و نوآوری در اجرای درس تربیت بدنی، چالش ها و راهکارهای توسعه مشارکت دانش آموزان، اولیا و نهادهای اجتماعی در فعالیت های مکمل درس تربیت بدنی، مطالعات تطبیقی با موضوعات حوزه ورزش دانش آموزی ایران با سایر کشورها و ارائه پیشنهادات، سنجش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور در سنندج برگزار می شود

همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور در سنندج برگزار می شود