مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-18ورزشي

فعلأ به تمرینات بدنسازی مشغولم/ به امکانات بیشتری در هرمزگان نیاز داریم + عکس


ملی پوش هرمزگانی سنگ نوردی کشورمان گفت: متاسفانه وجود ویروس کرونا باعث شد تمامی مسابقات و تمرینات تخصصی تعطیل و اکثر سالن های سنگ نوردی بسته بماند و من هم مانند بقیه ملی پوشان به تمرینات بدنسازی می پردازم.

- کبری لکزایی فر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار داشت: از سال 80 سنگ نوردی را شروع کردم و هم اکنون نیز نائب قهرمان آسیا، رتبه پنجم دانشجویان جهان و مربی و مدرس رسمی فدراسیون سنگ نوردی جمهوری اسلامی ایران هستم.

وی افزود: کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی هستم و دارای مدرک بدنسازی عالی از آکادمی ملی المپیک و تاکنون مقام های متعدد کشوری کسب کرده ام و قصد دارم کمک کنم تا در آینده ای نچندان دور، هرمزگان دارای چندین کرسی در تیم ملی باشد و این ظرفیت را در هرمزگان می بینم که تبدیل به قطب سنگ نوردی کشور شود.

این ملی پوش سنگ نوردی کشورمان در خصوص ویروس منحوس کرونا گفت: وجود این ویروس متاسفانه باعث شد تمامی مسابقات و تمرینات تخصصی تعطیل شود و اکثر سالن های سنگ نوردی بسته بماند و من هم مانند بقیه ملی پوشان به تمرینات بدنسازی می پردازم.

لکزایی فر تصریح کرد: تقریبا تمام ورزشکاران حرفه ای با وجود این ویروس مجبور شده اند تمرینات خود را به نحوه دیگری دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلأ به تمرینات بدنسازی مشغولم/ به امکانات بیشتری در هرمزگان نیاز داریم + عکس

فعلأ به تمرینات بدنسازی مشغولم/ به امکانات بیشتری در هرمزگان نیاز داریم + عکس