مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-18حوادث

فیشینگ کار حرفه ای در دام فتای زنجان افتاد


متهم با طراحی درگاه های جعلی بانکی، اقدام به برداشت بیش از 3 میلیارد ریال از حساب بانکی کاربران کرده بود که در دام پلیس فتای این استان افتاد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: متهم با طراحی درگاه های جعلی بانکی، اقدام به برداشت بیش از 3 میلیارد ریال از حساب بانکی کاربران کرده بود که در دام پلیس فتای این استان افتاد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای دستگیری فیشینگ کار حرفه ای، اظهار کرد: در پی وصول پرونده ای با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان زنجان قرار گرفت.

وی در رابطه با اظهارات شاکی پرونده فیشینگ، افزود: بنا به اظهارات، شاکی قصد ورود به اینترنت بانک را داشته که با درج اطلاعات حساب بانکی با پیام تراکنش ناموفق مواجه شده و بلافاصله با دریافت پیامک، متوجه برداشت مبلغی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی شده است.

این مسئول با بیان اینکه با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم در یکی از استان های هم جوار شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و همه ابزارهای دیجیتالی وی توقیف شد، تصریح کرد: متهم ابتدا منکر بزه ارتکابی می شد اما پس از مواجهه با مستندات و ادله های موجود به جعل صفحات اینترنت بانک و دست یابی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیشینگ کار حرفه ای در دام فتای زنجان افتاد

فیشینگ کار حرفه ای در دام فتای زنجان افتاد