مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-17اقتصادي

تولید بیش از 17 هزار تن انواع آبزیان در زنجان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: سالانه بیش از 17 هزار و 200 تن انواع آبزیان سردآبی، گرمابی و سایر آبزیان در استان تولید می شود.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: سالانه بیش از 17 هزار و 200 تن انواع آبزیان سردآبی، گرمابی و سایر آبزیان در استان تولید می شود.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تولید آبزیان در استان زنجان، اظهار کرد: سالانه بیش از 17 هزار و 200 تن انواع آبزیان سردآبی، گرمابی و سایر آبزیان در این استان تولید می شود و مازاد تولید آبزیان آن بیش از 10 هزار تن است که به استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، گیلان، مازندران و قم عرضه می شود.

وی با بیان اینکه زنجان طی چند سال متوالی رتبه نخست تولید ماهی قزل آلا در منطقه شمال غرب کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: هدایت پساب خروجی از مزارع آبزی پروری به اراضی کشاورزی پایین دست سبب صرفه جویی در مصرف کودهای شیمیایی، افزایش کیفیت و کمیت محصول تولیدی می شود که در این زمینه مطالعاتی توسط محققان مربوطه انجام می شود.

این مسئول با بیان اینکه در استان زنجان بیش از 2200 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار آبزی پروری هستند، خاطرنشان کرد: قابل ذکر است بیش از 4000 نفر به صورت غیرمستقیم در این استان برای فعالیت های پیش نیاز از جمله تهیه و تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 17 هزار تن انواع آبزیان در زنجان

تولید بیش از 17 هزار تن انواع آبزیان در زنجان