مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-17سياسي

صدر حکم غیابی برای کشیش تبشیری/ فرار روبه جلوی مسیحیان صهیونیست


در حالی که رسانه های معاند صدور حکم ده سال حبس برای یک کشیش تبشیری و زندانی شدن وی را در زمان شیوع کرونا ظالمانه قلمداد می کنند مشخص شد این فرد پیش از رسیدگی به پرونده اش از ایران گریخته و به سوییس رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی فارس جریان مسیحیت صهیونیستی که با هدف مسیحی سازی جوامع –به ویژه مسلمان- در سالهای اخیر فعال شده است در همه این سالها کوشیده تا نوعی بدبینی را در میان جوامع مسلمان ایجاد کند.

این جریان صهیونیستی در سال های گذشته با برجسته ساختن برخی افراد، کوشیده از طریق آن ها هجمه و سیاه نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به راه بیاندازد و نظام جمهوری اسلامی را در مقابل مسیحیت قرار دهد.

یکی از مهره های این بازی خطرناک فردی به نام ویکتور بت تمرز ، کشیش کلیسای پنطیکاستی (از فرقه های تبشیری) در تهران بود که این کلیسا به سبب اقدامات غیرقانونی در اسفندماه 1388 تعطیل شد.

پس از تعطیلی این کلیسا، کشیش بت تمرز و همسرش برخلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی و غیرقانونی بودن اقدامات تبشیری به فعالیت تبشیری برای جلب توجه مسلمانان و تغییر دین و مسیحی شدن و اقدام علیه امنیت ملی با تشکیل و اداره کلیساهای خانگی پرداختند.

بت تمرز از جمله مهره های تبشیری است که نهادهای به اصطلاح حقوق بشری اعلام جرم علیه وی را مصداق نقض حقوق اقلیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدر حکم غیابی برای کشیش تبشیری/ فرار روبه جلوی مسیحیان صهیونیست

صدر حکم غیابی برای کشیش تبشیری/ فرار روبه جلوی مسیحیان صهیونیست