مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-17اجتماعي

آغاز ثبت نام رانندگان سرویس مدارس در سامانه سپند


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: ثبت نام رانندگان سرویس مدارس در سامانه سپند از 25 مرداد ماه آغاز و تا 2 شهریور ماه ادامه دارد.

- امیر جمشیدنژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: رانندگان سرویس مدارس باید در سامانه سپند ثبت نام کنند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: سامانه ملی پایش حمل و نقل دانش آموزی با رویکرد استفاده از تکنولوژی های نوین و در راستای افزایش سطح کیفی خدمات، افزایش ضریب ایمنی و آرامش خاطر و کاهش نگرانی های والدین به دستور وزیر کشور راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: اخذ آمار و اطلاعات دقیق از ناوگان فعال در حمل ونقل دانش آموزی، کنترل، نظارت و بازرسی بر عملکرد رانندگان این حوزه، رصد و پایش ناوگان دانش آموزی، رسیدگی به تخلفات و شکایات از طریق مراجع مرتبط و کاهش فعالیت خودرو های فاقد مجوز از مهم ترین اهداف راه اندازی سامانه سپند است.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه آغاز خواهد شد؛ اعلام کرد: فرآیند ثبت نام از رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از 25 مرداد ماه آغاز و تا 2 شهریور ماه ادامه دارد.

وی گفت: به منظور جلوگیری از مراجعات حضوری و تجمع رانندگان متقاضی در مراکز ثبت نام و نیز ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، برای کاهش آسیب های ناشی از ، راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام رانندگان سرویس مدارس در سامانه سپند

آغاز ثبت نام رانندگان سرویس مدارس در سامانه سپند