مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-17اقتصادي

افزایش 2 برابری خرید تضمینی و توافقی گندم از کشاورزان چهارمحال و بختیاری


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از افزایش خرید 2 برابری گندم از کشاورزان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از افزایش خرید 2 برابری گندم از کشاورزان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: مطالبات گندمکاران تا 12 مردادماه پرداخت شده است.

حمیدرضا دانش در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه خرید تضمینی گندم تا آخر شهریورماه ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون حدود 30 هزارتن گندم از کشاورزان چهارمحال و بختیاری خریداری شده و مطالبات گندمکاران تا 12 مردادماه به کشاورزان پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیش بینی می شود تا آخر شهریورماه حدود 40 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود، گفت: خرید تضمینی و توافقی گندم از کشاورزان در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل به 2 برابر افزایش داشته است.

وی ادامه اضافه کرد: سال گذشته مجموعا حدود 17 هزار تن گندم از کشاورزان چهارمحال و بختیاری به صورت تضمینی و توافقی خریداری شد.

دانش خاطرنشان کرد: حدود 1700 تن گندم بذری از کشاورزان برای کشت در سال 1399- 1400 خریداری و فرآوری شده است و از اواسط شهریورماه در اختیار کشاورزان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری خرید تضمینی و توافقی گندم از کشاورزان چهارمحال و بختیاری

افزایش 2 برابری خرید تضمینی و توافقی گندم از کشاورزان چهارمحال و بختیاری