مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-17حوادث

دستگیری 4 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وقوع 2 درگیری مسلحانه در شهرک های مهدیه و فرهنگیان فاز 2 شهر کرمانشاه که موجب ایجاد رعب و وحشت میان مردم شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ «حسین براری» روز دوشنبه با اشاره به درگیری شهرک مهدیه اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع دسته جمعی که در آن تیراندازی صورت گرفت، ماموران کلانتری 25 دولت آباد به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل درگیری و پس از ساعتی تلاش موفق به پایان دادن به آن و دستگیری سه نفر از عوامل اصلی نزاع دسته جمعی شدند.

سرهنگ براری یادآوری کرد: بر اثر گلوله های شلیک شده زمان درگیری که میان 2 خانواده و بر اثر اختلافات خانوادگی رخ داده بود، یک خانم 56 ساله زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه و با اشاره به درگیری شهرک فرهنگیان فاز2، یادآوری کرد: پس از گزارش مردمی به پلیس 110 مبنی بر اینکه چند نفر شرور با ایجاد راه بندان، عربده کشی و تیراندازی موجب رعب و وحشت شده اند، ماموران کلانتری 21 کشمیر به سرعت در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: پس از حضور پلیس، یکی از اشرار به سمت ماموران حمله ور و قصد زخمی کردن آن ها را داشت که با هوشیاری و عکس العمل به موقع خلع س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه

دستگیری 4 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه