مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-17ورزشي

اقدام ارزشمند اختصاص دو دریاچه برای تمرین قایقرانان/مشکل رختکن داریم


عضو تیم ملی کانوپولو بانوان می گوید: اختصاص دو دریاچه در سطح شهر خرم آباد برای تمرین به هیئت قایقرانی لرستان اقدام ارزشمندی است اما از لحاظ زیرساختی مشکلاتی داریم.

- ایسنا/لرستان عضو تیم ملی کانوپولو بانوان می گوید: اختصاص دو دریاچه در سطح شهر خرم آباد برای تمرین به هیئت قایقرانی لرستان اقدام ارزشمندی است اما از لحاظ زیرساختی مشکلاتی داریم.

صبا رحمتی در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: هفته گذشته با همکاری شهرداری خرم آباد و تلاش سرپرست های هیئت قایقرانی لرستان و خرم آباد تفاهم نامه ای منعقد شد که هیئت قایقرانی استان در مدت یک سال به طور رایگان از دو دریاچه شاپوری و کیو برای تمرین استفاده کند.

وی ادامه داد: این اقدام بسیار ارزشمندی است که دو دریاچه در سطح شهر خرم آباد برای هیئت قایقرانی فعال شود اما نیاز است از لحاظ زیرساختی نیز شرایط مناسب فراهم شود.

رحمتی با اشاره به نبود رختکن تصریح کرد: قایقرانی چون در فضای باز انجام می شود در این شرایط کرونایی علاقه مندان زیادی دارد اما بدون رختکن کار سخت است.

حتی اگر یک قایقران از خانه با لباس ورزشی به محل دریاچه بیاید در حین تمرین خیس می شود و نمی تواند با آن لباس های خیس تا خانه برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ارزشمند اختصاص دو دریاچه برای تمرین قایقرانان/مشکل رختکن داریم

اقدام ارزشمند اختصاص دو دریاچه برای تمرین قایقرانان/مشکل رختکن داریم