مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 02:302020-08-17سياسي

پایگاه های سلامت به جای ایستگاه های صلواتی دایر می شود


با توجه به شور حسینی مردم خیابان ها منازل و میادین شهری را حسینی خواهیم کرد و به جای ایستگاه های صلواتی پایگاه های سلامت و توزیع پکیج سلامت دایر شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالجواد توحیدی مقدم دوشنبه شب در گردهمایی رهروان ولایت ویژه محرم بیان کرد: یکی از ویژگی های بارز اهل بیت محبت آنها در بین مردم است چرا که عشق به امام حسین (ع) فرا دینی و فرا مذهبی است.

وی افزود: هیئات امنا و نماینده های هیئات مذهبی نخبگان و گلچین های جامعه در مراسم های معنوی هستند که به عنوان مدیر خانواده، مساجد دهیاری ها باید طبق دغدغه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا بدور از هرگونه اجتماع با رعایت پروتکل های بهداشتی در عزا و شور حسینی سهیم باشند.

فرماندار نکا گفت: ما برای حظ جان و سلامت شما و مردم تصمیم می گیریم در واقع در تقابل یکدیگر قرار نداریم لذا اگر نیروی انسانی با برخی از متخلفین این حوزه برخورد می کند بخاطر خود شما می باشد چرا که در ابتدا جان مردم و در ادامه معیشت باید حفظ شود.

توحیدی مقدم با تاکید بر زندگی با نگاه جدید خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده باید با نگاه جدید به زندگی ادامه دهیم تا از این فضا بحرانی که از جنگ جهانی بدتر است به خوبی عبور کنیم در واقع باید بتوانیم برای حین و پسا کرونا برنامه های مدون داشته باشیم که این دستعور الع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های سلامت به جای ایستگاه های صلواتی دایر می شود

پایگاه های سلامت به جای ایستگاه های صلواتی دایر می شود