مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 01:352020-08-17اقتصادي

تامین کسری اعتبار پروژه شبکه آبیاری و زهکشی در استان اردبیل


معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با قول مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه، کسری اعتبار پروژه عظیم شبکه آبیاری و زهکشی در استان اردبیل جبران خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل، علی مراد اکبری در سفر یک روزه به استان اردبیل اظهار کرد: با قول مساعد معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کسری اعتبار پروژه عظیم شبکه آبیاری و زهکشی جبران خواهد شد.

وی با اشاره به شبکه سد سرخاب و یامچی نیر افزود: بزرگترین پروژه آب و خاک شمال غرب کشور در اردبیل در حال اجرا بوده که قرار است در فازهای مختلف به بهره برداری برسد.

معاون آب و خاک تصریح کرد: اگر این امکانات و تجهیزات خریداری و تامین شود تا سه ماه آینده این پروژه آبیاری به شکل کم فشار در نیر افتتاح خواهد شد تا بهره برداران از آن استفاده کنند.

اکبری ضرورت اجرای کامل خط انتقال این پروژه را یادآور شد و بیان کرد: قرار شد جهاد کشاورزی با همراهی کشاورزان منطقه بخشی از اعتبار مورد نیاز را تامین کنند تا برای فصل زراعی آینده این اراضی آبی برای کشت انواع محصولات مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کسری اعتبار پروژه شبکه آبیاری و زهکشی در استان اردبیل

تامین کسری اعتبار پروژه شبکه آبیاری و زهکشی در استان اردبیل