مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-17سياسي

پویش کمک به خانواده های نیازمند در ماه محرم


مدیرعامل انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز گفت: با توجه به اینکه محرم در پیش است پویش مجازی کمک به خانواده های نیازمند راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، احمد علی کلاهدوز امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: این انجمن از سال 1367 فعالیت خود را با اولویت به اصل رفع محرومیت و تاُمین نیاز خانواده ها و حفظ شان، حرمت و کیان نیازمندان در کلیه مراحل کمک رسانی به منظور رسیدگی به امور ایتام و نیازمندان آغاز نمود و در حال حاضر  نزدیک به 1500 خانواده و بالغ بر 4000 نفر تحت پوشش انجمن هستند.

در انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز با همت خیرین از بدو تاسیس نسبت به تأمین نیازهای مادی و معنوی خانواده های ایتام و نیازمند اهتمام شده و فعالیت های زیادی در زمینه های فرهنگی، اشتغالزایی، تامین مسکن نیازمندان و .

انجام می شود.

وی با اشاره به سی و دومین سال فعالیت انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز،تصریح کرد: فعالیت انجمن خیریه در دهه اول بیشتر به مسائل معیشتی خانواده های تحت پوشش مانند حقوق ماهیانه، سبد غذایی ، درمان، مسکن، پوشاک، نوشت افزار و .

معطوف بود.

مدیرعامل انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز با اشاره به خدمات رسانی به خانواده های نیازمند در بخش های متعدد،گفت: در دهه دوم فعالیت با توجه به شرایط جامعه و ایجاد برخی آسیب های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش کمک به خانواده های نیازمند در ماه محرم

پویش کمک به خانواده های نیازمند در ماه محرم