مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-17سياسي

اجرای تبلیغات شهری محرم با شعار «به تو از دور سلام»


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از برنامه ریزی برای ایجاد شور حسینی در قالب تبلیغات شهری با شعار «به تو از دور سلام» توسط شهرداری قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی کلانترزاده در جلسه ستاد محرم شهرداری قم با اشاره به انتخاب شعار به تو از دور سلام از تبلیغات محیطی محرم امسال، اظهار داشت: شعار باید تمام زندگی ام مثل او شود هم توسط جامعه ایمانی مشعر برای تمام هیات های مذهبی تهیه شده که آن هم مورد استفاده خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به طراحی هشتگ عرض ارادت، حفظ سلامت برای محرم امسال، اضافه کرد: همچنین شعارهایی با مضامین مربوط به امر به معروف و نهی از منکر برای محرم امسال در نظر گرفته خواهد شد.

کلانترزاده با بیان اینکه مجموعه استان مسئولیت طرح هر منزل یک حسینیه را به شهردای قم واگذار کرده، گفت: همه دست به دست هم دادیم تا اتفاق خوبی در این زمینه رقم بخورد.

وی افزود: هر خانه ای که از طریق سامانه 137 درخواستی به شهرداری ارائه دهد می تواند از خدمات اعزام مبلغ استفاده کرده و برای در اختیار دادن پرچم عزاداری هم اقداماتی انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: پرچم هایی با عنوان این خانه عزادار حسین است هم تهیه خواهد شد و در اختیار برخی خانه ها ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تبلیغات شهری محرم با شعار «به تو از دور سلام»

اجرای تبلیغات شهری محرم با شعار «به تو از دور سلام»