مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 15:452020-08-17سياسي

ملاک ولایتمداری در ایام محرم، توجه به دستورات ستاد ملی کرونا است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: در ایام محرم، ملاک ولایتمداری توجه به دستورات ستاد ملی کرونا و عمل به پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عصر امروز در مراسم برگزاری گردهمایی عاشوراییان درآستانه محرم که با حضور عوامل اجرایی این مراسمات برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع است.

حجت الاسلام محمد فتاحی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان نیز در این همایش با بیان اینکه عاشورا مکتب انسان سازی است، گفت: شرایط کنونی جامعه بیشتر از گذشته به پیام های عاشورایی نیاز دارد.

وی افزود: امروز اگر کشور در عرصه بین المللی به عنوان محور مقاومت شناخته شده به سبب تأسی از مکتب اباعبدالله الحسین( ع) است، زیرا نگاه جامعه جهانی بیشتر از گذشته به ملت است که چگونه در این ایام، علم عزای سیدالشهدا را برافراشته می کنند.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات به عنوان متولی برگزاری مراسمات مذهبی متعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و سلامت مردم را خط قرمز این سازمان می دانند.

 در پایان این همایش، جمیل صادقی فر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تشریح نکات و الزامات بهداشتی مراسمات محرم توصیه کردند؛ افرا مسن کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک ولایتمداری در ایام محرم، توجه به دستورات ستاد ملی کرونا است

ملاک ولایتمداری در ایام محرم، توجه به دستورات ستاد ملی کرونا است