مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 13:152020-08-17حوادث

کشف قریب به 23 تن سنگ معدن سرب قاچاق در اسفراین طی 24 ساعت


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف مقدار 22 تن و 940 کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال در اسفراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا مظاهری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن سطح حوزه استحفاظی طی 24 ساعت گذشته، مأموران انتظامی شهرستان اسفراین موفق به شناسایی سه محموله سنگ معدن غیرمجاز به وزن حدود 23 تن شدند.

وی افزود: در این عملیات مأموران انتظامی شهرستان اسفراین شامل؛ پاسگاه انتظامی پرکانلو، پاسگاه انتظامی عباس آباد و مأموران یگان امداد موفق به شناسایی دو دستگاه تراکتور حامل 9 تن و 505 کیلوگرم سنگ معدن و دو دستگاه کامیونت حامل 13 تن و 435 کیلوگرم سنگ معدن قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه طی هماهنگی قضایی در این عملیات 7 نفر متهم دستگیر شدند افزود: درمجموع حدود 23 تن سنگ معدن کشف و ضبط که مراتب پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

مظاهری اظهار داشت: با بررسی به عمل آمده کارشناسان ارزش این مقدار سنگ معدن قاچاق بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف قریب به 23 تن سنگ معدن سرب قاچاق در اسفراین طی 24 ساعت

کشف قریب به 23 تن سنگ معدن سرب قاچاق در اسفراین طی 24 ساعت